Kierowania reklam na Facebooku w 2020

Jeśli nie jesteś pewien, od czego zacząć, jeśli chodzi o kierowanie, lub szukasz kilku wskazówek, przedstawiliśmy 7 wskazówek dotyczących kierowania reklam na Facebooku, które możesz wypróbować w 2020 r.

  • Retargeting na Facebooku
  • Niestandardowe grupy odbiorców i podobne kampanie
  • Dane demograficzne i lokalizacje
  • Kierowanie na zdarzenia życiowe
  • Integracje ze stronami trzecimi
  • Kierowanie na platformę
  • Negatywni odbiorcy

Retargeting na Facebooku

Jeśli kiedykolwiek widziałeś parę butów online i wydaje się, że podążają za tobą w Internecie pomimo witryny, na której się znajdujesz, napotkałeś retargeting. Chociaż technika ta zaczęła się w reklamie displayowej, Facebook szybko stał się jednym z dominujących graczy w obszarze retargetingu.

Aby skonfigurować kampanię, musisz umieścić piksel Facebooka w swoich usługach internetowych i rozpocząć „ciasteczkowanie” użytkowników i klientów. Stamtąd możesz określić, kogo chcesz retargetować na podstawie określonych parametrów, w tym zachowania witryny i wyświetleń strony. Na przykład możesz kierować reklamy do użytkowników, którzy dodali produkt do koszyka, ale jeszcze go nie kupili. Więcej o reklamach na Facebook’u możesz przeczytać na stronie reklamie na Facebook.

Niestandardowe grupy odbiorców i podobne kampanie

Dzięki niestandardowym odbiorcom Facebooka możesz łatwo przesyłać adresy e-mail swoich dotychczasowych klientów, potencjalnych klientów i kontaktów, na które chcesz kierować reklamy. Stamtąd Facebook będzie odnosił się do twoich danych, aby znaleźć klientów na Facebooku. Następnie możesz skierować swoje reklamy na Facebooku do przesłanej listy lub stworzyć podobną widownię użytkowników Facebooka o podobnych zainteresowaniach.

Cały świat korzysta z platform Social Mediowych

Określone dane demograficzne i lokalizacje

Dane demograficzne i lokalizacje są jednymi z najprostszych form kierowania, ale są niezbędnymi elementami udanych kampanii. Na przykład możesz użyć tych parametrów do kierowania na określone dane demograficzne i lokalizacje na podstawie wieku, płci, danych demograficznych, języków, lokalizacji geograficznych i zainteresowań. Możesz także eksperymentować z różnymi kombinacjami, aby zawęzić grupę docelową.

Kierowanie na zdarzenia życiowe

Dzięki takim opcjom, jak „niedawno przeprowadził się”, „z dala od rodziny” i „nowa praca”, Facebook pozwala reklamodawcom bardzo szybko dopasować się do tego, co dzieje się w życiu ich odbiorców. Wartość polega na tym, że kierowanie reklam do użytkowników podczas konkretnych wydarzeń życiowych może pomóc w nawiązaniu kontaktu z odbiorcami na poziomie emocjonalnym. Gdy jesteś w kontakcie ze swoją publicznością, twoja publiczność również będzie się z tobą kontaktować!

Integrację z narzędziami zewnętrznymi:

Chociaż lubimy przesyłać pliki CSV dla niestandardowych odbiorców, to reklamy HubSpot (funkcja płatna) pozwala teraz automatycznie synchronizować Twoje inteligentne listy z niestandardowymi odbiorcami na Facebooku.

Jako dodatkowy bonus możesz także tworzyć wyglądających odbiorców na podstawie inteligentnych list. Chociaż HubSpot nie jest jedynym narzędziem na rynku, uwielbiamy ich wkład w bardziej płatne media, aby utrzymać narzędzia marketera w jednym miejscu.

Kierowanie na platformę

Ponieważ Facebook nadal rozszerza swój zasięg technologiczny, reklamodawcy mają wiele platform do wyboru. Opcje te obejmują obecnie Facebook, Instagram, aplikację Messenger i sieć reklamodawców.

Każda platforma ma swoje mocne i słabe strony, dlatego radzimy poświęcić czas na analizę odbiorców i zrozumienie, gdzie spędzą czas. Pamiętaj też, że obrazy i tekst reklamy muszą działać na docelowych platformach.

Negatywni odbiorcy

Jeśli Twoja kampania jest zbyt szeroka, spróbuj uwzględnić negatywnych odbiorców. Ta funkcja pomaga wykluczyć mniej wykwalifikowanych odbiorców bez zbytniego zawężania. Jeśli prowadzisz działalność eCommerce, dobrym pomysłem na rozpoczęcie może być dodanie negatywnych odbiorców dla ostatnich nabywców.

Takie podejście pozwala zaoszczędzić budżet i zwiększyć szanse na dotarcie do zainteresowanych konsumentów. Dodatek Reklamy HubSpot umożliwia korzystanie z Smartlist jako negatywnych odbiorców. Dobrymi negatywnymi odbiorcami mogą być Twoi dotychczasowi klienci.

Wniosek

Mamy nadzieję, że te wskazówki dotyczące kierowania reklam na Facebooku pomogą lepiej reklamować się na platformie społecznościowej. Bez względu na wybrane opcje kierowania na Facebook ważne jest, aby zawsze testować i przeglądać dane. Reklama cyfrowa obejmuje eksperymenty, więc nie poddawaj się, jeśli nie odniesiesz sukcesu za pierwszym razem! Spójrz na opcje kierowania i wypróbuj inną kombinację, aby zobaczyć, co najlepiej pasuje do twoich marek.

Nie wiesz, gdzie dalej? Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Nasz zespół chętnie porozmawia o twoich płatnych strategiach reklamowych i jak lepiej maksymalizować ROI kampanii.

Spis treści

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Podoba Ci się ten wpis? Udostępnij go innym :)

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp